BE YourSelf
מה אם היית יודעת שאפשרי עבורך-
לחיות בחופש פנימי אמיתי
קבלי גישה להדרכה קצרה ללא עלות,
שבה תלמדי איך להרגיש טוב עם עצמך,
לאהוב את מי שאת ככה כמו שאת באמת.
ולחיות מתוך שמחה וחופש פנימי.
את מרגישה את הקריאה הפנימית?
ביום יום שלנו כולנו נתונות תחת סטרס והתחייבויות שיגרה שלא מאפשרת לרובנו
לקחת רגע, פסק זמן ולהתבונן פנימה.
להתחבר לעצמנו, לקול הפנימי שלנו, למצפן הפנימי שיודע לכוון אותנו למקום הנכון עבורנו.
לנקות רעשי רקע ולמצוא תשובות לשאלות, להתמודדויות ולקבלת החלטות חשובות בחיים.
אנחנו מתרחקות מעצמנו, שוכחות את המהות שלנו, לא נותנות מספיק מקום לרגשות, לצרכים
ולרצונות האמיתיים והעמוקים שלנו.
המחיר שאנו משלמות הוא חוסר חיבור פנימי, מימוש עצמי וריקנות מתמשכת.
מאמנת ומטפלת רגשית תודעתית - המלווה נשים במסע החיים להעצמה וריפוי רגשי,
פיזי ואנרגטי דרך שינוי תודעתי.
מרצה, מנחת סדנאות ומעגלי נשים.
מנחת הפודקאסט - ״דרך תודעה בריאה״.
מסע ההתפתחות שלי, שהחל לפני יותר מעשור,
הוביל אותי דרך מערכת יחסים מורכבת אל עולם הייעוץ והטיפול.
התמחיתי בגישור, ייעוץזוגי, NLP, חרדה, טראומה ואינספור הכשרות בתחומי האימון, התודעה,
האנרגיה והרוח.
ליוויתי נשים רבות בדרכן להתפתחות אישית ורוחנית.
בשיא העשייה המקצועית שלי,
חוויתי משבר מטלטל.
אובחנתי בסרטן השד - אתגר שהעמיק את הבנתי לגבי משמעות ושיעורי החיים
והקשר הפנימי והאותנטי.
האתגר הזה לימד אותי את המשמעות האמיתית של קבלה עצמית, אהבה עצמית
וחיבור פנימי עמוק.
היום, אני משלבת את התובנות, הכלים והניסיון העשיר שצברתי -
הן כמטפלת והן כאישה שעברה תהליך משמעותי של צמיחה וגדילה - כדי לסייע לנשים אחרות
למצוא את דרכן לחופש פנימי, לבנות חוסן נפשי, ולחיות חיים אותנטיים ומלאי משמעות.
אני מאמינה שכל אחת מאיתנו ראויה לאהוב את עצמה,
ולחיות בהרמוניה עם מי שהיא באמת.
אם נמאס לך מהביקורת העצמית,
השיפוטיות והתחושה שאת לא מספיק טובה.
את רוצה לשחרר דפוסי חשיבה והרגלים שלא מקדמים אותך.
נמאס לחוות תסכול וחוסר אונים, את לא מספיק מאמינה ומעריכה
את עצמך, ואת מתקשה להיות אותנטית ולהביא לידי ביטוי את מי שאת באמת?
בהדרכה הזאת את הולכת לגלות...
את הסיבות שבגללן זה קורה לך, וללמוד איך לפעול אחרת
מהן 3 הסיבות העיקריות שגורמות לך, לחיות בלופ של אירועים שחוזרים לחייך
איך להפסיק להשוות את עצמך לאחרים
לפגוש את הילדה הפנימית שבתוכך
להכיר באיכויות שלך
ללמוד איך לקחת אחריות, ולברוא את המציאות שאת כמהה אליה
ואני יכולה להבין למה.
זה מה שלימדו אותנו, לחיות בצמצום מנטלי ורגשי.
לכן אין צורך להלקות את עצמנו או להאשים את ההורים,
כי הם עשו את הכי טוב שהם יכולים באותו הרגע, עם ארגז הכלים
והמשאבים שעמדו לרשותם.
אז אם
את רוצה להרגיש טוב יותר עם עצמך כבר עכשיו
את רוצה שדברים יתחילו לזוז ולהתקדם בקצב הנכון
יש בך תשוקה למימוש עצמי שמתגברת ומתעצמת עם הזמן
את מוכנה להפסיק לבקר ולשפוט את עצמך, ולהתחיל לסלוח ולחמול
את רוצה לשחרר את הביקורת ואת ההלקאה העצמית
את רוצה לחזור הביתה - אל עצמך
את פתוחה לאמץ נקודת מבט אחרת ולהטמיע אמונות חדשות ומקדמות
אני מזמינה אותך להצטרף להדרכה,
בה תלמדי לראות את עצמך
בעיניים טובות.
לקוחות מספרות
כל השפע הזה,
אפשרי גם עבורך!
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר